Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Toimitusehdot

Toimitustavat:

Verkkokauppa käyttää lähetysten toimittamiseen Posti Oy:n palveluita nouto postista, smartpost. Hierontatuolit toimitamme koottuna kotiisi valitsemallesi käyttöpaikalle. Voit valita tilauksen yhteydessä itsellesi parhaiten sopivan toimitustavan. Toimitamme lähetyksiä vain Suomen ja Ahvenanmaan alueille. Mikäli haluat noutaa tuotteet suoraan varastosta, laita siitä tieto tilauksen lisätietoihin.

Hinnat

Voimassa oleva hinta on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat sisältävät aina toimituksen ja arvonlisäveron 24 %.

Toimituskulut

Lähetyskulut kaikkialle Suomeen ovat 0 euroa.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan vain Suomeen ja Ahvenanmaalle.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin jo tilauspäivänä, kuitenkin viimeistään kahden arkipäivän kuluessa tilauksesta. Hierontatuolimalliemme toimitus 1-4 viikkoa.

Reklamaatio ja viallinen tuote

Mikäli ostajalle toimitetaan väärä tuote tai tuote on vaurioitunut, asiakkaan on ilmoitettava tästä myyjälle mahdollisimman pian. Tuotteen voi palauttaa reklamaation jälkeen annettujen ohjeiden mukaisesti. Uusi tuote postitetaan asiakkaalle mahdollisimman pian.

Vaihto- ja palautusoikeus (peruuttamisoikeus)

Kaikilla tuotteilla on täysi 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeuden määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tilattu tuote on vastaanotettu. Peruuttamisoikeuden määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas lähettää ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Palautus on tehtävä viipymättä.


Asiakkaan on ehdottomasti ilmoitettava meille päätöksestä peruuttaa tilaus sähköpostilla: info@casadafinland.fi

Mikäli tilaus palautetaan kokonaisuudessaan hyvitämme myös postimaksun. Jos palautat tilauksestasi osan tuotteista ja tilauksen loppusumma jää alle 100 euron ilmaisen toimituksen rajan, pidämme oikeuden pidättää postikulut palautettavasta summasta.

Peruuttamisoikeuden vaikutukset

Tilauksen peruutuksissa ja palautuksissa verkkokauppa palauttaa kaikki asiakkaalta saadut suoritukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 30 päivän kuluttua palautuksen vastaanottamisesta. Maksunpalautus suoritetaan asiakkaalle sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellei myyjän ja asiakkaan välillä ole toisin sovittu. Asiakkaalle ei aiheudu maksunpalautuksesta erillisiä kustannuksia. casadafinland.fi verkkokauppa voi pidättäytyä maksujen palautuksesta, kunnes palautettava tavara on vastaanotettu tai asiakas on osoittanut lähettäneensä tavaran takaisin.

Asiakkaan on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos asiakas lähettää tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan, alkuperäisessä kunnossa. Palautettavassa tuotteessa tulee olla paikallaan kaikki tuotemerkinnät ja -laput. Palautettava tuote ei saa olla olennaisesti muuttunut. Palautuksen mukana tulee olla kaikki osat, varusteet ja mahdolliset lisävarusteet. Mikäli tuotetta on käytetty tai sitä on käsitelty huolimattomasti, vastaa asiakas tuotteen arvon alentumisesta sen täyteen arvoon saakka.

Noutamatta jätetty tilaus

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus.

Mikäli asiakas jättää noutamatta postista tilaamansa tuotteet, peritään häneltä lähetyksen palauduttua takaisin 20,00€ toimitus- ja käsittelymaksua. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia. Asiakkaalle hyvitetään siten tilauksen arvo vähennettynä toimitus- ja käsittelymaksulla (20,00€).

Palautukset

Kaikista palautuksista on sovittava myyjän kanssa etukäteen ja tehtävä asianmukainen peruuttamisilmoitus. Palautukset tulee tehdä Postin palvelua käyttäen verkkokaupan antamien ohjeiden mukaisesti. Emme lunasta postiennakko-, postipaketti- tai matkahuollon palautuksia.

Palautusohje:

Mikäli palautatte tuotteen, kirjoittakaa pakkaukseen palautustunnukseenne verkkokaupan ilmoittamat tiedot ja viekää lähetys postiin. Tunnuksen avulla posti osaa toimittaa tuotteen perille oikeaan osoitteeseen.

Muistakaa lisätä palautukseen tilauksen mukana saapunut lähetyslista tai muu dokumentti, josta näkyy nimenne ja/tai tilauksenne numero. Näin osaamme yhdistää palautuneen lähetyksen oikeaan tilaukseen. Pakettiin voi halutessaan kirjoittaa seuraavasti:


Asiakaspalautus osoitteeseen:

MGH import

Rahikankatu 3

37120 Nokia